Lördag

HejHej,

Idag vaknade jag vid 9 typ, kunde inte somna om, så jag gick upp och dushade, sen klädde jag på mig. Jag åt frukost, 2 mackor med ost, och sen gick jag till bussen, stan med Vanja och Tove. Vi skulle ha tagit 10.57 bussen, men den gick bara på vardagar.. Vanja fick ringa Eva som körde oss till Floda, därifrån tog vi tåget till Göteborg. När vi kom fram gick vi till Nordstan, kollade i lite affärer där, H&M, BIKBOK, Ruth.m.fl, Åhlens och några parfymaffärer. Vanja köpte en sjal på H&M, Tove en tröja på Ruth m.fl, jag köpte en munkjacka på BIKBOK. Vi gick ut från Nordstan och mot Kungsgatan. kollade i lite fler affärer, en stund senare åkte vi hem. Nu är jag hos Vanja, vi ska kolla på film om en stund..


Dagens outfit:  Levisjeans, linnne från David&Goliath, kofta och sjal.
Dagens låt: i kissed a girl, eller vad den heter..
Dagens frisyr: utsläppt.
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: stan med vännorna ♥
Dagens planer: kolla på film me Vanja om en stund
Dagens vill ha:  ett rött linne..
Dagens saknad: kusinerna<3
Dagens drog:  Latte!
Dagens tråkigaste: kort tid i stan :/
Dagens roligaste:  Vi skämde ut oss på Ruth!
Dagens finaste: Munkisen!
Dagens måste:  sova inatt..
Dagens dricka: vatten Och Latte
Dagens köp:  munkjackan.
Dagens mat: hamburgare på McDonald´s och lasange till middag :)
Dagens sjuka: inget här inte ;D
Dagens kärlek: vännerna :)
Dagens mående: trött :)







                                       Några av vännerna<3



Nu ska jag och Vanja  fika lite, kanske kolla på filmen..
Ha det bra, puss&kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0