äntligen fredag!

Idag har jag passat Tora, från halv fem typ, innan gick jag och Rawand upp till klubben, vi skulle hämta syskon. Vi stannade en stund och sjöng singstar, ( vill ha, vill ha! ) . När vi kom hem gick jag och Tora till affären och hyrde film (sexendthecity) och köpte godis. Sen gick vi och köpte pizza, vesuvio med kebabsås ;D. Vi gick hem och satte på filmen, och käkade pizza.

När filmen var slut , skulle tora kolla på Idol, men TV:n funkade typ inte, det var ljud på, men ingen bild.. :S Tora blev jätteledsen, så efter en stund gick vi upp till mamma. Jag satte mig vid datorn, och loggade in på msn. Efter en stund kom Johan med popcorn, och en liten stund senare kom mamma, från Litauen. Hon hade med sig lite choklad, men jag var inte sugen, efter all pizza och godis. Sen sa hon att hon hade köpt en digitalkamera ( wiiih! ) , en Canon, 10 megapixlar! Här ska fotas!

Imorgon ska jag vara med Rawand och Nike tror jag, men Nika var sjuk idag, så jag vet inte..
Jag är jättesugen på att åka snowboard! Men jag tror inte att vi ska göra det i år/nästa år,  indien , ni vet..




Jag vill ha den här :



Nu ska jag vara lite social med familjen, vi ses eller hörs, pussar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag vet, han var assöt på sin auddition! :) Vi ses snart, puuuss <3

2008-12-06 @ 15:14:29
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Nina

jaa den mobilen är fett snygg.. min är sönder :( xx

2008-12-07 @ 21:21:50
URL: http://ninaochlouise.blogg.se/
Postat av: filippa

haha, Vi måste ses snart, jag ska ju inte vara hemma på jul .. :( pussar <3

2008-12-13 @ 00:10:53
URL: http://filippakaremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0