Fredag !

Hejhej ! Har ni läst 'Om jag kunde drömma'? Jag lånade den av Tove för några dagar sedan. Den var jättebra, jag sträcklästa i 2 dygn typ :) Idag var vi och såg den på Bio, Twilight. Den var också jättebra, men jag måste erkänna att boken var bättre.. Dom hade tagit bort massor av viktiga scener, och ändrat på den. Men den var ändå en bra film. Har ni sett filmen ?




Hä kommer min önske lista :

* Ett par jeans från H&M
* Digitalkamera
* Ny mobil
* Pengar
* Presentkort (H&M, BIKBOK)
* Böcker (gärna Twilight serien ;) )
* Filmer
* Stickade strumpor
* Kläder
* Paul Smith parfym, Rose
* Britney Spears parfym, ( ni vet den där rosa, runda)
* Morgonrock
* Mysiga tofflor
* Playstation 2 + singstar
* Plattång

Mer kommer jag inte på just nu :)
Pussar & kramar, vi hörs snart :) <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeej sötis <3 Jag har inte läst Om jag kunde drömma, men jag ska se Twilight på söndag! Jag har hört att den är superbra från alla håll och kanter ;) Så det ska bli kul att se den! Sen så önksar jag mig Twilight (den på engelska) i julklapp så den ska jag också läsa! Saknar dej very much <3 skulle vi ses helgen efter din föllsedag? :) Hoppas! Puss puss, älskar dej <3

2008-12-13 @ 10:53:29
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi, nää, jag har inte färgat håret ;) Men det kanske ser ut så, det har blivit mörkare nu på vintern! Fast jag kanske ska slinga blonda slingor nästa gång jag klipper mig :) PUSS!

2008-12-13 @ 10:55:22
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0