Idag igen..

Hejhej :)
Idag var jag och Nike och såg Twilight igen :P Den var bra, som vanligt.. Båda grät, den är sorglig, ni vet när hon håller på att dö.. Iskolan idag hände det väl inget speciellt, idrotten var väl det enda roliga. Vi åker om två dagar! Jag kan knappt fatta det, det har gått så fort ! Jag har precis börjat packa,

* rödprickig klänning
* vit klänning med bruna blommor på
* svart klänning
* vit klänning
* vit, stor T-shirt
* svarta leggings
* vita leggings
* vit, tunn kortärmad  t-shirt-blus
* grå blus
* stor, tunn skjorta
* bikini
* badshorts
* tandbortse
* medeciner
* bok ( twilight! :D )
* lite smink

Det är det som jag kommer ihåg i huvudet.. :P Det kommer att vara jättevart där, i luften typ 30*, och i vattnet kanske 27*.
Härligt! Hoppas att jag blir lite brun bara :) . Förts ska vi mellanlanda i Abudabi (stavning?) och är där i ca. en dag. Vi fortsätter på kvällen, med flyg till Indien. Vi landar i Cochin, som ligger i Kerala. Där vi har bokat ett hotell de första nätterna. Sedan åker vi till Cherai-beach, där är vi ca två nätter. Vid Jul har vi inte bokat än.. Vid nyår ska vi vara i Trivandrum. Mamma ska ha datorn nu, men jag skriver kanske mer i morgon, eller när jag kommer hem från India!
Vi hörs, ha en Glad Jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0