Jul.

Hejsan,

Jag är helt Twilight-beroende.. Igår var jag och pappa i stan, vi skulle köpa lite julklappar. När vi var inne på Akademibokhandeln hittade jag uppföljaren av  'om jag kunde drömma' ,   'när jag hör din röst'.  Jag visade den för pappa , och berättade att jag ville ha den i julklapp. När vi sedan gick vidare sa han; "Jag funderar på om vi ska köpa den, så får du den när ni har kommit hem från Indien". Det ville jag ju såklart, så vi gick tillbaka och köpte den.

Idag Firade vi "lill-jul" Jag hade sovit hos pappa, vi gick upp till mamma ungefär vid 11. Vi bakade julgodis och pepparkakor, och åt kola. Lite senare delade vi ut paket, och jag fick boken! I den fanns det också en lapp, på den stod det att man kunde gå två stycken på Twilight, på bio, för 140 kronor. (annars kostar det 95 kr för en biljett). Jag har redan ju redan sett den, men den var ju jättebra, så jag ska nog se den innan vi åker (alltså nu på måndag eller tisdag). Någon som vill gå med mig?



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahh, jag skulle lätt se den med dig om vi bodde i samma stad! :) Den är så braaa <3

2008-12-14 @ 21:18:59
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Waaa, gud vad coolt! Att han är musiker och allt det där :) Det gör honom ännu snyggare ju :P Älskar den filmen, SÅ BRAA! Ni åker ju imorgon! :( Men ni får ha det så jättekul <33 Jag kommer sakna dig, men vi ses i januari :D Pussar, älskar dig :)<3

2008-12-16 @ 17:01:41
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Agnes {enoimreh}

ja shit vad bra filmen var! det är bara bra :) hur mår du? läste att du skulle till indien! Gud vad härligt! hoppas du får det jätteskönt :) Kram <3

2008-12-16 @ 20:24:12
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0