wiii!

Vi åker om en timme ! :O Detta blir troligtvis det sista inlägget, innan jag kommer hem.
Min mobil gick sönder nyss, i måndags. När jag kom hem dagen efter hade mamma köpt en ny till mig (som bara är min i idien, när vi kommeer hem ska tora få den, tror jag..) Det är en NOKIA, den är helt okej. I skolan idag, hade Tove tagit med sig 3:e Twilight-boken ! Nu måste jag inte dra ut på läsandet, utan bara läsa,läsa,läsa! :D
Jag mår inte så bra idag, jag kanske är nervös..  Jag har packat en STOR väska med kläder + en liten väska med böcker, pennor, och lite mer kläder.

Men nu måste jag dusha, jag skriver så snart jag kan, ha en jättebra Jul, och gott nytt år! Kommer sakna er! ♥
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0