Lördag 15 nov

Hejhej! :)

Jag vill hitta på något idag, men det kanske är lite sent.. Klockan är 14.56 nu, jag och Tove ska kanske till gården ikväll, men jag vet inte riktigt om jag orkar.. Ska kanske ringa Vanja om Tove ska till gården.  Idag har jag städat lite, jag vaknade vid typ 9, så jag är jättetrött, haha, som alltid. Jag och mamma skulle kanske ha åkt till stan idag, och köpa en jacka, men hon orkade inte, vi ska kanske göra det imorgon istället.
Jag vill ha en kamera, så att jag kan ta fina bilder. Jag ska fråga mamma om hon kan ta hem jobbets digitalkamera..
Jag kanske skriver mer ikväll :) Vi hörs!


Gud vad långt hår jag hade! Ångrar lite att jag klippte mig.. :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har ju jättefint hår nu! Det var fint som långt också, men det du har nu är mera personligt liksom :) Och det växer ju ut! Om några månader kommer det vara långt igen! Och Robin E är han med ljust hår ;) Hihi, vi får ses snart! PUSSAR <3

2008-11-15 @ 17:45:42
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Juste, du frågade vilken skola jag ska gå i! Jag har inte riktigt bestämt mig än, det finns ju så många bra! Men det blir nog någon i stan som har antingen estetisk linje eller sam- estet. Fattar du? :) Puss!

2008-11-15 @ 17:49:22
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vilken fin bild, verkligen jättefin!

2008-11-19 @ 22:33:53
URL: http://rebecca22.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ah, joo det gör det ju.. :P haha, jo, jag fattar. :) puss <3

2008-11-27 @ 16:14:19
Postat av: filippa

haha, tack :)

2008-11-27 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0