lördag 8 nov

Godmorgon!

Jag vaknade för en timme sedan ungefär, då gick jag upp och duschade. Sen klädde jag på mig lite, joggingbyxor och stor T-shirt, haha ;) Efter det gick jag ner och åt frukost (nu) och satte mig vid datorn. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men ikväll/eftermiddag tror jag att jag och Tove ska till Lisa.
Igår åkte jag till floda, Tove, Vanja och Linnea mötte mig på stationen. Vi gick upp till ladan, Linneas klass skulle ha Allédisco där, så vi hjälpte dom att bära lite dricka och så. Sen gick vi andra till gården. Vi var dom första som kom dit. Först sjöng vi singstar, en ganska lång stund. Sen ringde Lisa och frågade om vi kunde möta henne. När vi kom tillbaks sjöng vi lite mer, och spelade biljard. Lite senare på kvällen spelade vi guitarhero (hur stavas det?:S). Vid halv elva kom Vanjas mamma och hämtade oss. När jag kom hem kollade jag lite på TV.

Ska gå nu, ha det bra, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0