söndag 9 nov

Godkväll! :)

Igår var jag med Tove, det gick inte med Lisa. Vi kollade på Sahara. Senare på kvällen skulle vi ha kollat på Saw, men vi orkade/vågade inte ;) , så vi kollade på Bourne istället, ettan och tvåan, eller halva tvåan, vi somnade typ i mitten. I mitten av ettan bakade vi chokladbollar :).
Idag vaknade vi typ 11. Vanja hade skickat ett sms, och undrade om jag ville åka till allum. Hon och Nike hade redan åkt dit. Jag och Tove fick skjuts av Ulrika till floda. Vi mötte Lisa på tåget. På Allum hittade jag två linnen som jag vill ha, ett svart och ett grått. Jag köpte dom inte, jag hade inte råd. Jag köpte en farsdag present till pappa, 4 såna där runda chokladbitar, Ni vet såna som är lite dyrare.. Jag tror att det var smakerna; kanel, hallon-chilli, kaffe och dark hot chilli. Hoppas att han blev glad :)

Dagens outfit:  Jeans, blommigt linne, vit v-ringad tröja.
Dagens frisyr:  utsläppt, kort..
Dagens smink: mascara och kajal.
Dagens händelse: Allum!
Dagens planer:   gå och lägga  mig tidigt..
Dagens vill ha:  Linnerna!
Dagens saknad: släckten! (L)
Dagens tråkigaste:  vet inte :P
Dagens roligaste:  Allum :D
Dagens finaste:  familjen :)
Dagens måste:  sovaa!
Dagens köp:  choklad! ;)
Dagens sjuka: frisk! :P
Dagens kärlek: Familjen :)
Dagens mående:  ganska bra, men trött som vanligt.. :/

Ska kolla på sexandthecity nu, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0