torsdag 6 nov

Hejsan!

Om en månad och 11 dagar åker vi! Det ska bli kul, men tråkigt att missa julen.. Kommer inte att träffa kusinerna i jul heller.

Idag fick vi tillbaka våra musikprov. Jag fick 34 av 44.. Sådär alltså... Annars hände det inget speciellt i skolan. Massa läxa till imorgon. Efter skolan jag var med Vanja, vi såg på Lady & Lufsen! ;) Den är gullig :) I helgen ska jag och Tove kolla på Saw!  Hon har dom hemma, jag vet inte om va ska se på alla eller bara någon.. Läskigt! Någon som har sett dom? Tips på någon annan bra skräckis (eller annan film också)?
Igår såg vi på Hancock. Den var jättesorglig, båda grät, haha! Har ni sett den?


         

Ska göra läxan nu, vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0