lalala

Ikväll åker vi ! Det ska bli så kul!  Och jag  ska shoppa massor, fast jag har inte jättemycket pengar, ungefär 1500.., Men det funkar nog ;)

Igår efter skolan kom Tove hem till mig, i göteborg. Vi cyklade till stranden, och satte oss på några gungor och pratade. Sen gick vi och satte oss på nån trädstock, som hängde i snören, hmm, hur ska jag  förklara det..? det såg typ ut såhär:  I\----/I  haha, jaja, spelar roll.. Sen cyklade vi hem igen, jag  packade lite, sen gick vi till ICA och köpte godis.
Johan kom och hämtade oss  vid ICA, och vi åkte hem till tollered, hem till Tove, där jag sov över.  Vi kollade på en film, jag minns inte vad den hette, men  den handlade om en mamma, och hennes son försvinner, och så letar polisen typ, och  sen säger dom att dom har hittat honom, men så visar det sig att det är fel pojke. Mamman säger det till dom , men så vägrar dom att erkänna att dom har tagit fel, osv.. 
Sen, imorse gick jag hem hit, till pappa, och packade..  Jag  tar alltid med mig för mycket! Jag fattar inte hur jag lyckas..  Min packning ;
• Jeans shorts
• Jeans
• Blå Munkjacka
• Grå/svart randig långärmad tröja
• Vit t-shirt
• 3/4-ärmad turkos skjorta
• vit linne med svarta små prickar
• Svart klänning
• strumpbyxor
• svart t-shirt
• pjamas
• solglasögon
• kamera
• mobil
• necessär
• tandborste , med mera ;P

nää, nu orkar jag inte skriva mera, men jag kanske hör av mig när jag är där,  Pussochkram !

Kommentarer
Postat av: Nike

Changeling :)

2009-05-15 @ 18:12:54
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: Sofia (Five Sisters)

Men skriiiiv då pluttis! ;) jag saknar ju dig. vi ses i sommar! (shit, det lät långt bort..) älskar dig! Pusspuss <3

2009-05-19 @ 22:24:00
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0