Rebubbled

Haha, Sofia, du har gjort mig till nörd! Jag spelar rebubbled hela tiden, och jag suger! Jag har kört  fast på bana 25, den är omöjlig, : / ..
Haha,  det  går ju sådär med min uppdatering, men det är fullt upp med flytten, idag går det sista lasset! Massor ska komma och hjälpa till, sen käka middag och så.. Ida ska kanske komma ikväll, vi ska spela fotboll och grilla mashmallows, :) mysigt mysigt.     
Aarhhhhgg, jag får damp, Moa TJATAR om att jag måste städa kattlådan nu, det kommer några som ska hjälpa till som är allergiska mot katter, men jag orkar inte just nu, men hon ba; Du måste göra det NU!  
hmm..
Jag måste fixa i mitt rum, eller 'så länge rum' , haha, jag har köket på nedervåningen nu, och HELA rummet är fyllt med kläder.. Nä, nu måste jag städa och fixa, men jag ska försöka att skriva lite oftare..
Puss & kram, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sofia (Five Sisters)

Haha, sorry! ;) saknar dig redan, puss! <3

2009-04-18 @ 20:25:16
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0