Torsdag..

.. är det idag. Och jag är hemma idag igen.. Åh, mitt huvud känns som det är fyllt med bomull, fattar ni? Haha, jag hör typ dåligt :P.  Men idag är jag iallafall piggare, Har varit ute och jobbat lite i trädgården. Klippt av gamla blommkvistar och så. Jag tänkte kanske köpa glass sen och sätta  mig i solen :) , det är jättevarmt ute, typ 20 grader! Ska det äntligen bli vår, tro? ;)  Åh, när jag tänker tillbaka på sommaren blir jag typ glad och ledsen samtidigt, Det var klart bästa sommaren, särskilt på Rörö, när vi sov i vävstugan! Mysigt var det, saknar er kussar! <3  
Fasst ändå, tror ni inte att man tänker så om alla somrar? Att dom är bäst alltså, fasst sen när man väl är där igen , så är det inte så underbart?  Har jag fel?  Men just nu ; Så längtar jag iallafall fettmkt till sommarn!! Waaaa!  Haha, ursäkta dampet.. :P 
Jag vill ha en systemkamera! Det är så mycket roligare att ta kort med dom, och det blir mycket finare bilder än med digitalkamera.. Och så vill jag ha något proffsigt photoshop, och fixa bilderna :D  
Haha,      Om en vecka precis åker vi till LONDON!   Ska bli SÅ kul, både att åka dit, och att träffa Nina, vi har typ inte sätts på jättelänge!  ( har jag skrivit detta förrut? Jag har en svag känsla av det ..? :P )

Åh, affärer som jag måste gå till;
♥ Urban outfitters (heter den så?)
♥ David & Goliath , dom har så söta t-shirts och pjamasbyxor, Jag har ett linne och en t-shirt därifrån ;)
♥ Primark, haha, ända affären som jag vet som är ganska billig ;)
 
Och saker som jag vill köpa;
♥ Skor!
♥ Klänningar
♥ Alla andra saker som jag hittar ! ;D haha,

 Nää, nu ska jag ut och njuta i solen ! Vi hörs, Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0