Sunshine

Hej, förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit helt inne i boken 'Så länge vi båda andas', 4e twilightboken, superbra, men jag blir så himla vais på Bella; hon har allt! Jag har smsat med Sofia och Tove, och klagat, sorry för det ;)  Haha, I helgen har jag ;
Lördag: Jag åkte med pappa och Tora in till göteborg )dom skulle till rörö, men släppte mig på vägen, i Kålltorp.) När jaf sagt hej till mamma, så satte jag mig på balkongen och läste. Solen sken och det var riktigt varmt! Ska det äntligen bli vår nu? :) Jag satt där och stekte en stund, mamma kom ut med lite dricka och choklad. En stund senare bestämde jag och Moa oss för att åka in till city och shoppa lite. 
Vi skyndade oss till spårvagnen och  åkte  sedan iväg. Inne i göteborg gick vi till monki, där Moa köpte en plånbok, en svart, glansig, jättefin. Sen gick vi till några skoaffärer och kollade på skor till mig. Först hittade vi inga som passade, men sen gick vi till Nilson, där jag köpte ett par naturvita le coq sportif-skor. Sen åkte vi hem.

Söndag: Jag och mamma åkte till backaplan för att köpa cykel till mig. Jag kollade på några stycken i första affären. Där hittade jag en som jag ville ha, men mamma sa att den var lite för dyr. Den var lixom en lite sportigare typ. Jag kollade på nagra andra också, en med fotbroms, men det vill jag inte ha, så den blev det inte heller. Ett tag senare, utan framgång, åkte vi till sportex, där jag hittade en som jag ville ha med rätt pris, och all utrustning! En silvergrå Peak, med handbroms. Pappa ska kollla på den imon, så vi får se om det blir den :).

Nu måste jag diska, men jag ska försöka att skriva lite oftare ! ha det bra, puss & kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0