åh..

jag orkar inte blogga. jag menar, varför? dt är typ 2 som läser, och ni vet jju redan vad jag har gjort?
aja, nu ska jag inte gnälla..
I förrgår var jag och vanja med david, oliver  och alex.  vi gick ner till nääs fabriker och badade, kuligt (:
sen gick dom hem, och jag och vanja stannade kvar och solade en stund. Eva kom och hämtade oss, och då åkte vi upp till vanja. På kvällen gick jag vanja och elin ner till stranden , där vi mötte Tove. hahah, vi skulle grilla marshmallows, och bada, men det började aldrig brinna när vi försöke tända eld x)  så vi åkte upp till elin och grillade i hennes trädgård ist :) hahah, tove hade lite godis med sig, dom grilla vi oxå :P
Jag ångrar att jag färgade håret, :(  ååhhhhh.. men iaf. ikväll ska vi kanske göra ngt allihop, enligt min och toves plan , ;)
aja, HEJDÅ !

Kommentarer
Postat av: tove

ditt hår är najjs :)

vanja kmr typ hem te najk fem

och jag kmr ngn gång inatt, haha

nämen jag kmr seeeen (H)

2009-08-10 @ 14:02:56
URL: http://baratoves.blogg.se/
Postat av: Sofia (Five Sisters)

jag vill se bild på ditt håååår! :) <3

2009-08-11 @ 09:04:12
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0