goodmooorning sunshine ? näe..

hallooou, ett snabbt inlägg innan jag sticker till första dagen i skolan -.- ,
igår va jag och vanja med david, oliver och marcus. vi gick till typ ett spökhus, nejmen, ett hus ute i skogen, helt trasigt.. ;s, sen skulle dom typ gå in där, men jag och vanja vågade ju nt det, så vi stog utanför, fast dom andra gick inte typ heller in, eller dom va innen ngn gång , men iaf.. vi stog där och pratade lite, roligt roligt (: sen gick vi tbx, och jag och vanja åkte hem en stund senare.
Idag slutar vi 10, så det är rätt gött ;) vet inte vad jag ska göra efter, vara med ngn kompis antar jag (:
IDAG FÅR JAG PENGAR! hohohohh, jag är helt pank, men nu kmr ju barnbidraget, 1000 ! ;D nu ska jag faktiskt försöka spara lite, till grejer jag behöver, tex nya skor .. , och ny väska .. haha, jag skulle kunna säga SÅ mkt saker jag behöver, men nej, dom här 2 sakerna i första hand x)
hmmm, nu är klockan 07.21, bussen går 07.47 typ, vad ska jag göra tills dess? jag gick upp kl. 6 imorse, det kanske va lite väl tidigt, men jag skulle ju välja kläder och så, och det brukar ju ta en stund. men idag gick det ganska fort för att vara jag! ÅH, nu kom jag på, jag har glömt att borsta tänderna, det kan jag ju göra i 20 minuter ;)
HAH, hejdå, ha det så treevligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0