nrj in the park :D

Dit åkte vi idag, det va rooligt,  vi köpte en heliumballong, men det funkade inte, typ, så gick vi och kollade på darin när han sjöng runaway och breathing your love, dom bästa typ ;D bra var han. sen gick vi och satte oss på en bänk typ, och då provade jag med ballongen igen , och då funkade det ! GUD va kul det va, jag mst göra det igen snart ! min nya drog ;)
HAHAH,. vi gick spökhuset oxå, 50 kr kostade det, fett dyrt ! ;o   det va inte riktigt värt det tkr jag..
jag åkte hem lite senare, och satte mej här vid datorn , :) 
jag ska nog snart gå och lägga mej , eller kanske se på film ? (:
aja , godnatt  (L)


 Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

joo det vore ju supermysigt! och det är ju bara nu när nina bor liksom i mitten ;) det får vi höras om tycker jag!! :) <3

2009-08-23 @ 19:28:27
URL: http://sofiaoline.blogg.se/
Postat av: Alex

Ingen updatering:(

2009-08-26 @ 17:53:13
URL: http://aeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0