the day before..

ÅH HERREGUUUUD! imorron har vi dansuppvisning ! jag tänker inte säga vart, haha, jag vill inte att alla ska komma ;) Vanja, du vet vad jag menar :P Igår va vi i stan och kollade på Veronica maggio, som sagt, hon var braao. Efter det gick vi och köpte bio-biljetter till 'sommaren med göran' x) ahhah, vi skulle ha kollat på 'the proposal', men den gick inte den dan.. Vi gick till McDonald's, och käkade lite, och skrattade och tog assa flumkort, som alltid :) Sen, när vi var påväg tillbaka till bion, på vägen , gick vi och sjöng, eller rättare sagt , jag sjöng.  HAHA, vi gick förbi 2 kineser, och dom ba; Hej fina flickor. Och vanja ba; Hej fina kineser, OJJ!! sen sprang vi ifrån dom, gapskrattandes x) Gud vad pinsamt det va ! :D 

Sen stannade vi och kollade på en kille som typ uppträdde vid kopparmärra, han jonglerade och skämtade och så, och plötsligt kom det upp en fullegube på 'scenen', när han andra killen inte såg. sen när han kom tillbaka och såg guben , ställde han sig framför honom och ba; AALALALALALA! typ, och gubben såg jätterädd ut och sprang bort, in i publiken x) 
Vi gick och kollade på bion, den var rolig, :) sen gick vi bort mot tåget, och då var alla på flumhumör, så vi babblade på och sen när vi skulle gå genom pisstunneln sprang vi ist, och gallskrek ! HAHAH, roooligt ! sen tog vi tåget hem, och på stationen i floda, när vi väntade på håkan, kom det en bil med jättehög musik körandes, och vi typ; ojdå.. sen typ stannade dom och visslade, och vi blev ju rädda, så vi sprang och gömde oss, och dom typ körde runt där.. 
men sen åkte dom tillsist, och håkan kom. 

 inatt sov jag hos tove igen , vi kollade på 'the number 23' , den va asbra! ;o sjukt spännande , :)

Nu är jag hemma, och försöker få tag på ida, men hon svarar inte ngnstans.. Hmm. Ha en bra dag ! :D

Kommentarer
Postat av: Nike

sa ju att den var bra, men erkänn att den är lite läskig... usch jag vill inte vara med imon fast jag vill liksom ändå aja

2009-08-12 @ 16:19:31
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul dag! :D <3

2009-08-15 @ 20:48:02
Postat av: Anonym

från vanja



AHH, ja får damp, varför glömmer ja de! ;O

2009-08-15 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0