betygeniåttan

vi har inte fått alla än, men vi har haft lite betygsnack med lärarna i vissa ämnen, och jag har mäskt att om jag ansträngt mej lite mer skulle jag helt klart fått bättre betyg ;)
i franska har betygen gått ner sen vi bytte lärare, jag hade vg innan, men den här terminen får jag nöja mej med ett högt g. efter ett prov som vi gjorde, efter att betygen var satta, så pratade läraren med mig och sa att det hade gått jättebra, ett starkt vg på provet, alltså en jättebra start för början av nästa termin :)

i engelska fick jag vg, och det är jag nööööjd med :) jag va ju lite sur på Linda när hon hade satt g på mig förut, så det känns helbra :)

i svenska blev det dock bara g, men det var jag väl inte speciellt förvånad över. fast jag fick vg på mitt repotage! så jag låg inte långt ifrån vg, men jag måste förbättra mig muntligt, och det gäller alla änmen..

so kommer bli g, på eu-arbetet som vi gjorde nyss fick jag g på det muntliga och vg på det skriftliga.

i no och matte har jag fått vg på omdömmena, men jag vet inte vad det blir som slutgiltligt.. hoppas vg:na sitter i sig :D
resten har jag ingen aning om, men på fredag får vi veta! lite spännande är det allt ;)


Kommentarer
Postat av: nike

as bra ju!!! hoppas du är riktigt nöjd med dina betyg. musik och slöjden då hur gick dom?(a) haha nike är nyfiken

2009-12-22 @ 00:48:49
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: filippa

sv; haha, g i allt annat ;)

2009-12-27 @ 18:26:49
Postat av: rawand

vafan har ni gjort md era munnar hahahahah ;D<3 snygga bilder :P

2010-01-04 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0