hummhumm,

fattar ni vad tråkigt jag har? klockan är 01.27 på natten,
och jag sitter här framför datorn, i min ensamhet.
det är ingen rolig inne på msn, och jag orkar inte gå och lägga mig.
alldeles för mycket tankar i huvet för att kunna sova..

idag var det rätt kul, efter en tråk dag i skolan,
fast kul på rasterna, där vi kollade på den nyaste
american pie, så stack jag och vanja och badade i lerum.
vi flumma omkring lite där, störde folk och så,
kul som vanligt :)
när vi kom hem till vanja efteråt ringde vi tove, sen kolla
vi på idol, alla 3. FAN va orättvist, tove skulle ju inte åkt ut,
calle var ju helt klart sämst! ;o

imorn kanske det blir film, vanja och ida snacka om att
kolla på avatar, har aldrig kollat på det, så jag fårse :)
jag och pappa, och kanske resten av familjen ska
fixa egen sushi, det blir trevligt. sjukt gott är det :)

tänk, det är bara 3 veckor kvar till jul är det bara jag som
inte har ngn julkänsla alls i kroppen? känns helskumt..

nä, nu babblar jag bara. ska nog sova iaf, så kanske jag inte
är totalt död imorgon. goodluck with life :)

Kommentarer
Postat av: tove

hahahaha, våra filmer :>

calle suger apa!!!

& nu vet jag inte vad jag skriver.

men, du kan la typ ringa mej sen?

:)

2009-12-05 @ 11:32:07
Postat av: vanja

mycket kul att bada :D

2009-12-07 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0