00:40..

.. är klockan nu.
Idag vaknade jag och Tove typ vid 12., vi gick upp och åt frukost, och klädde på oss. Lite senare tog vi bussen till floda och sedan tåget vidare till Alingsås. När vi kom dit gick vi först till 'Tant Augustas' (stavning?) och köpte varsin klubba. Den affären är jättegullig, dom har massor av söta burkar, godis, teé, smycken..   Tove köpte en T-shirt på Ginatricot, och en på JC. Jag köpte en långärmad, och jätteskön tröja, också på JC. Den är mörkblå, och har typ knappar i halsen.

Vi åkte med Ulrika hem, vi käkade chips i bilen, yummi :) När vi kom hem, till Tove, ringde vi till Vanja, och sa att hon kunde komma om hon ville. Efter en stund gjorde hon det, och vi började laga mat, Tacos, med Disa oh hennes kompisar Elsa och Klara.  Efter maten kollade vi på film, och åt chips. Filmen var sådär..
Vi tog massa dampkort, och filmade en lång stund, när vi drack te, en stund efter filmen. Sen gick vi ut till soffan, jag och vanja, och typ hoppade omkring, medans Tove tog kort. En stund senare gick jag hem.
Nu ska jag snart sova, är jättetrött, sov inte så mycket inatt..
AllaHjärtansDag imorgon! Vad ska man  göra då? hmm.. Haha

Nu ska jag gå, pussar!



Ett kortare inlägg, nöjd nu Tove ? ;P

Kommentarer
Postat av: tove

hahahah , bästaste kvällen :d

ahdå <3

2009-02-14 @ 01:32:03
Postat av: Nike

vilken film såg ni?

2009-02-16 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0