15 februari...

..är det idag. Och det är Mammas födelsedag också! Så imors gick vi upp från pappa, med frukost och kaffe, hit till mamma. Vi satte oss i vardagsrummet, och dukade fram frukosten. Mamma öppnade sina presenter, av mig fick hon ett par mysiga, tjocka raggsockor från Indigo :).  Vi käkade, och sen gick jag och mamma ut på en skogspromenad. Mysigt! Jag tog med kameran och fotade lite, men dt blev inte så många bra bilder, för jag fick lixom ta medans jag gick. När vi kom hem gjorde mamma mat, eller värmde mat, från i fredags ;) , det var i allafall supergott, Indiskt. Nu ska vi snart käka äpplepaj,
Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Nike

kunde inte du ha lagat maten?det var ju ändå hennes födelsedag!

2009-02-16 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0