AllaHjärtansDag!

Hejhej., idag baknade jag ganska sent, runt 12.  Kvällen innan hade jag ju som sagt varit hos Tove, men när jag kom hem ville jag inte sova, så jag satte mig vid datorn, och sen läste jag en lång stund, i boken 'En shopaholic i New York' , den är bra, men det är lite hemskt just nu. Men iallafall så imorse gick jag upp och satte mig vid datorn, och sen åt jag frukost. Tora och jag gick till affären och köpte godis en stund senare.
På eftermiddan gick jag hem till Maria och Magnus, deras dotter Nora fyller år idag :) . Vi åt jättegod middag, och sedan tårta. Jag smsade lite med Tove, och sen gick jag hem. Och nu sitter jag här. Ikväll  ska jag antingen vara med familjen, eller med Tove, Vanja och Ida , tror jag :).

Jag ska till London i mars! Jippie! Haha, men det är litedåligt, för jag vill ju ha pengar när vi är där, men samtidigt måste jag köpa jeans, hmm, hur ska jag göra..? Kanske köpa ett par supersnygga jeans i London!? haha..
Men nu ska jag inte sitta vid datorn mera, så Hejdå, puss&kram, och glad AllaHjärtansDag! ♥

Kommentarer
Postat av: ttove

när åker du dit? asså vilket datum? :)

svarar han nu? oliver.. pussss <3

2009-02-15 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0