efter sommaren..

.. flyttar vi. Till Göteborg. Vi ska bo i Kålltorp. Jag berättade det för kompisarna i fredags. Dom blev lite ledsna tror jag , men jag kommer ju att gå kvar på samma skola , så vi kommer att ses varje dag :), jag tycker i allafall att det ska bli kul. Det är en stor, gul  villa. Vi var där och ittade idag, eller bara på utsidan, mamma och dom andra har redan varit där, och kollat där inne, men jag har aldrig gått in. Men snart så ! ;) Vi får huset om en månad typ. Då ska vi renovera lite, tex sätta in ett nytt kök. Jag ska "sommarjobba" där , och tjäna lite pengar, med målning och så.

Det känns lite sorgligt att lämna det här huset, men det kommer säkert att bli bra. Vi ska ta med Melker, det känns skönt. Han kommer att bli en stadskatt! haha,.

Ikväll ska jag på musikalen! Det är lite nervöst, iallafall för mig. Vi ska nämligen typ provsjunga idag, och jag vet inte om jag är så jättebra, plus att jag är hes, och hostig, så det kanske låter helt knäppt! Hoppas att det går bra..
Jag köpte ett par dansskor i fredags förresten! Dom är jättesöta, med delad sula, (bild kommer längre ner).

Jag vill ha massa pengar , så att jag kan shoppa ! Jag är helt pank, nu när det är sportlov  och allt.. Känns inte så kul. Jag städade lite i mammas garderob idag, och då fick jag hela 20 kr!    Wow.    Vet någon något annat man kan göra för att tjäna pengar? Hmm..
Nu kommer det lite bilder! :




                            Min kära, lilla katt Melker.



 hmm, hemma :) kommer sakna det.. Men det är alltid kul med nytt ;)




                                     I min spegel, haha,



                     Mina nya dansskor , lite söta i allafall va? :P


Nu måste jag börja göra mig iordning, ska snart åka till musikalen :S, läskigt!

Pussar & Kramar!

Kommentarer
Postat av: tove

hur gick dt? :D <3

2009-02-09 @ 01:32:05
Postat av: Sofia

gick det bra på musikalen? saknar dig! kan du inte sätta in nån bild på huset ifall du får chansen? puss! <33

2009-02-09 @ 22:27:28
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0