Fredag!

Hejhej, nu är det äntligen fredag! Veckan har varit ganska jobbig, men den har gått snabbt. Idag efter skolan gick jag, Rawand, Vanja och Ida hem till Rawand. Vi satte på Tv:n och kollade en stund på 'House'. Rawands mamma kom in efter en stund med mackor, ni vet sånadär stora, runda, platta. Supergoda! Till det drack vi saft, som dom hade  köpt i jordanien. Den var också jättegod. Sen gick vi upp till Rawands rum, och satt där och pratade, och busade med hennes lillasyster Rem (rim).  Ett tag senare gick vi ner och åt middag, spaghetti med kötfärssås :).  Vi gick ut, och åkte på plastpåsar, det gick jättefort, men det var kallt.. jag Hade bara strumpbyxor på mig. Iallafall, sen gick vi hem till mig, vi skulle kolla på film, men Tora kollade på 'Let's Dance, så vi spelade spel istället.

Igår var jag och Rawand ute och åkte pulka, det var supermysigt,
Här kommer lite bilder ;


'









Snöbilder ;) Nu ska jag snart gå och lägga mig, godnatt :)







Kommentarer
Postat av: Sofia (Five Sisters)

Jaa, jag har hört att den är sorglig på flera håll! bra att den är bra iaf :) hihi jaa nu har jag looov, det är så skönt! du verkar ha haft en bra vecka ju :) saknar dej med, pusspuss! <3

2009-02-20 @ 23:40:49
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0