Huset

Idag var vi och kollade på huset! Det var heltokej-fint, kanskelite små rum, och inte alls så stort som jag hade tänkt. Men det var  gulligt! Förrut ville jag ha rummet på vinden, med snedtak och ett litet fönster, men det tror jag inte att jag vill längre, det känns så utanför där uppe.. Mamma och Johan ska ha det istället , tror jag. Jag är mer sugen på rummet-med-balkongen, finast i hela huset :) ! fasst jag tror inte att jag kommer få det, vi kanske ska ha vardagsrum där. Hoppas inte!        Sofia, det är lite likt ditt rum, fast lite större! Samma fönster och likandan balkong.        Husets trädgård är jättefin, vi ska bygga ett trädäck där, ut från matsalen. På sommaren kommer där att växa syrener, pioner, äppleträd och massor av andra småblommor. Finfint :).


Rummet som jag vill ha, med balkongen, ni får ursäkta tantens grejer,
snart finns där bara mina saker :P Roligtroligt ;)


Vindsrummet, gulligt va? Men mycket finare i verkligheten..
Fullt med saker där med.. Men tänk bort sakerna, och sätt dit massa fina
möbler istället.. ;)

 Nu måste jag plugga, men skriver mer snart ! Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia (Five Sisters)

Ohhh, fint! Jaa det var lite likt mitt rum faktiskt! Nu ska jag sova, saknar dig, puss! <3

2009-02-16 @ 23:08:45
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Nike

vill oxå flytta nu ju! men faan vad jag kommer sakna dig om du byter skola oxå!!!!

2009-02-19 @ 19:52:24
Postat av: vanja ^^

Mysit! (Y) :D

2009-02-25 @ 21:37:39
URL: http://vanjawilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0