Idag..

..har jag  varit i skolan som vanligt. Vi redovisade ett arbete i engelskan, det gick sådär.. Jag var jättenervös, och glömde texten lite grann, hoppas att  det inte märktes så mycket.. Efter skolan gick jag och Rawand hem till mig. Vi kollade på gamla foton, och sen gjorde vi jordgubbs-smoothie och kollade på film; Twilight! Åh, vad jag älskar den filmen, kan inte vänta tills nästa film kommer! Ska läsa om alla böckerna, när jag har läst ut boken som jag läsar nu; 'En shopaholic säger ja'. Hmm.. Roligare inlägg kommer när jag är hos mamma, på måndag eller nått.. Nu MÅSTE jag plugga SO, prov imorgon.. Och lite franska, men den tror jag att jag kan.
Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: vanja

ooo, de gick ju såå bra för mig -.- xD hah, men jag hörde inte att du sa fel :/ ;D

2009-02-26 @ 20:24:22
URL: http://vanjawilms.blogg.se/
Postat av: Nike

det gick ju jättebra! jag glömde också bort lite saker. är shopaholic böckerna bra?

2009-02-28 @ 20:57:43
Postat av: Rebecca (Five Sisters)

Sv; Haha okej då vet jag att tuggummi-trixet inte funkar :)

2009-03-01 @ 18:45:59
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0