Vanlig tisdag,

Idag har jag varit med Vanja och Rawand. När vi kom hem till mig kokade vi tortelini, och bestämde en film vi skulle se på. Det blev Moulin Rouge. Den är så bra! Men sorglig i slutet.. När pastan var klar tog vi fram skålar, som vi hällde den i. Sedan saltade vi, och hällde på smör !, mums! Vi gick in i mammas rum , och satte på TV:n, och jag satte på filmen. Rawand var tvungen att gå hem efter typ hälften, men Vanja stannade kvar :). Vi grät lite i slutet, och sen tog vi massa flumkort, och spelade in videos på mobilerna. När det var typ 20 minuter kvar tills Vanja skulle hem, kollade vi i våra fotoalbum. I ett av albummen var det massa bilder på mig, när jag var liten.. Som ni alla vet var jag inte så smal på den tiden.. Haha! . Vi skrattade åt alla roliga bilder.

Ikväll ska jag försöka att somna tidigt.., det har somnat sent varje dag.
På fredag ska jag , Vanja, Elin och Nike köpa dansskor, och sedan gå på bio med Tove, 'I taket lyser stjärnorna', boken är så himla sorglig, jag kommer gråta som en galning i filmen.. :'( .

Sofia, kan inte du ringa mig? Jag är inte så bra att komma ihåg att göra det.. Om du orkar asså.. Så kan du berätta vad du och Nina hade tänkt ;).

Nu ska jag gå, pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan ringa dig kanske ikväll? :) Du får berätta mer om din blogg- design- idé och så berättar jag om min och ninas idé! Vi hörs, PUSS! <33

2009-02-04 @ 10:40:46
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vill också se den! Vi hörs imorn, pusspuss <33

2009-02-06 @ 23:16:15
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0