disco igår, stan idag :)

Hejhej,

Igår hade våran klass disco för årskurserna 1-3, det blev ganska lyckat, kanske inte jättemånga som kom men vi fick ändå in rätt så mycket pengar, typ 8000 :)  Jag hade på mig ett svart linne, en svart vid midjekjol med skärp, svarta strumpbyxor och en vit halsduk. Håret hade jag uppsatt i en tofs. Under kvällen stod jag i kiosken, och fick igång dansen lite granna :P

När discot var slut och vi hade städat gick jag , Tove , Nike och Ida hem till Tove. Vi deack te, och åt mackor och spelade kort :). vid typ 3 på natten gick vi och lade oss, vi låg och pratade en stund, men ganska snart somnade vi.
Dagen efter fick jag skynda mig hem, jag skulle till stan med mamma. När jag kom hem (till pappa) var han jättearg på  mig. Han hade inte fattat att vi skulle sova själva typ. Eller han trodda att mamma visste, och blablabla .. Jag tog på andra kläder, sen gick jag upp till mamma. Hon skällde lite på mig, men vi blev vänner ganska snabbt igen. Vi åkte med bilen in till göteborg. Jag köpte en tröja, en necessär, en plånbok, te och lite mer :)
Jag orkar inte skriva mer, men jag ska försöka skriva mer snart .
Pussar! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gumman! Om en halvtimme nu :D Kan du inte visa grejerna du har köpt? PUSS, älskar dej, saknar dej <3

2009-01-31 @ 23:28:22
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vad kul med musikalen förresten! Du får berätta vad ni gjorde nån gång, vi kan höras :) PUSS! <3

2009-01-31 @ 23:29:39
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jepp, med skolan :) typ tjugo personer från nian åkte sammanlagt! Det var superkul :D jag åkte skidor! det var jättefint och alldeles soligt, typ varmt nästan i solen alltså :) fast på morgonen var det nästan tjugo minus! :O nu ska jag snart sova, är så himla trött. Sov så gott :) och du, jag och nina har en ny plan! vi får höras om det någon dag :) PUSS!

2009-02-02 @ 20:46:40
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0