med vännerna <3

Igår pratade jag med Sofia i tele, hon skulle  köpa biljetter till tåget på fredag. Wii, vad vi ska ha kul<3 Haha, när vi hade pratat en stund ringde det på dörren. Mamma gick och öppnade. Det var Tove. Jag sa hejdå till Sofia och pratade lite med Tove. Vi satt och kladdade på ett papper en stund, haha, vi ritade klackskor :) . Sen gick vi in på mitt rum. Vi hade bestämt att vi skulle upp till Vanja den kvällen, och sova över, så jag packade ner min pjamas, mina duntofflor och tandborste. Vi satt på rummet och pratade, och Tove tog kort med sin kamera. Pappa ringde och sa att jag skulle äta hos honom. Innan jag gick till pappa packade jag ner min necesär. Tove frågade om jag kunde följa  henne upp till sin mamma, och det gjorde jag. Jag hade frågat innan om jag fick låna den fjärde Twilight-boken, på engelska (kommer ut på svenska i mars :( . ) Hon gav den till mig, på framsidan var det två shackpjäser, och det stod 'Breaking Dawn'. Vi gick hem till mig en liten stund senare, Tove följde med , för hon orkade inte vara hemma. Maten var klar när vi kom hem, Fisksoppa, mums! :) Pappa berättade att vi hade fått ett TVspel, man skulle lixom köra bilar :P Vi bestämde att vi skulle få våra julklappar efetr maten (jag och moa var ju inte hemma på jul) . Tove gick hem, jag skulle ringa henne när vi var klara. Jag började med att öppna ett litet kuvert från farmor och farfar. Innuti låg det 200 kr. Nästa paket var från bromma, ett presentkort på H&M! Tacktack! Jag fick ett likadant presentkort av pappa, och en jättemysig morgonrock, en såndär luddig, lila randig var den ochså. :) Sen gick fick jag massa böcker, Shopaholic-serien, och en annan, med massa coola bilder i. Jag bestämde mig att läsa Twilight sen när den kommer på svenska. Under tiden ska jag läsa shopaholic :). 
Jag ringde till Tove , och sa att hon kunde komma. När hon hade gjort det gick vi vidare till Vanja. 
När hon hade öppnat dörren, såg jag att Elin var där, jag hälsade på Vanja och gik fram och kramade Elin. Vi gick in och satte oss vid soffan i vardagsrummet. Vi pratade och skrattade en lång stund. Sen gick vi till Elin och hämtade hennes pjamas, och massa filmer. När vi kom tillbaka till Vanja försökte vi bestämma vilken film vi skulle se. Alla ville se olika, så vi satt där ett tag , och försökte välja. Till slut valde vi 'Harry Potter  den flammande bägaren' . Men innan vi satte på den spelade vi kort. När vi var klara hade klockab redan blivit 12. Vi gick in i TVrummet och satte på filmen, men då upptäckte vi att det var 'Fenixordern' . Men vi kollade på den i allafall. I slutet var jag jättetrött och typ halvsov. När filmen var slut gick vi upp på Vanjas rum och bäddade. Vi spelade nått frågespel, och sedan lade vi oss ner. Tove somnade, men vi andra hade blivit piggare igen. Vi pratade, om sommaren och gothia, som vi ska gå på tillsammans på i sommar. Sen satte vi upp håret i roliga frisyrer och tog kort. När vi sedan kollade på klockan så hade den blivit typ 7. Vi  sa att det kanske var dags att sova, så vi lade oss ner. Jag somnade jättefort. På morgonen, eller vid 2 på dagen, rättare sagt, väckte Bengt oss. Han och Vanja skulle till ikea, så vi gick snabbt upp och åt frukost. Sen åkte vi med dom ner till affären. Jag sa hejdå till Tove, och gick in till mig. Jag satte  mig vid TVn och spelade det där bilspelet :P Det var jättekul faktiskt!
 Men nu orkar jag inte skriva mera.
Ha en kul helg! puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tre dagar! :D<3

2009-01-13 @ 18:26:01
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

En dag! :D<3

2009-01-15 @ 14:55:57
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: Sofia

jaaa, det skulle vara superkul ju! måste bara prata med nina först, hehe ;) I think that vi kan göra nåt som att typ gå på bio jag med, myys <3 PUSS!

2009-01-21 @ 22:32:16
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0