Twilight apple scene


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaa! Twilight <3 SÅ bra. Roligt med en lång kommentar :) Jag tycker att din planering låter jätebra och rolig, men på söndagen vet jag inte heller :P Jag tar med Björns DVD :D Sa vi inte förra gången att vi skulle hitta på nåt annat, lite mer annorlunda än vad vi brukar göra? Shoppa är ju alltid kul men på söndagen kanske vi kan typ gå och bada eller gör nåt annat kul, typ bio eller nåt..? :) mamma är hemma nu, btw, så jag ska beställa biljetter snart! :D jaaa, synd att snön smälte bort.. jag hade också hoppats att den skulle ligga kvar! palla slask liksom :P och jag vill gärna ha snö på min födelsedag! (du med kanske, onsdag!) Vi hörs imorn, hun! älskar dig också, pusspuss! <3

2009-01-09 @ 17:46:00
URL: http://soffliz.blogg.se/
Postat av: tove

dt funkade ju :D

2009-01-10 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0