sova

jag orkar inte skriva längre, haha, det är ändå ingen som läser.. men iaf..
Igår åkte jag , vanja, elin, tove, david, oliver, chen, och marcus till ett vindskydd, där vi skulle sova. det var kul, vi var typ uppe hela natten, men jag minns inte riktigt vad vi gjorde ;s. Vi åkte hem vid typ 9 på morgonen, och när vi kom hem åt jag frukost, sen gick jag upp och la mig, haha, och sov till halv 5, och egentligen behöver jag nog sova mer ;P

Imorgon ska jag till svartlöga, där jag ska stanna tills på lördag, kulkul (: Det kostar så mycket bara..
Jag orkar inte skriva mer nu,  ha det bra

Kommentarer
Postat av: tove

jag läääääser :D :D :D :D :D

och jag tkr dt är kulkul! huhu.

och dt var trevligt att "sova" i ett vindskydd.

och jag gillar kardemumma och kanel.

och jag har inte ngra linser.

och jag vill shoppppaaa, vill du dt? :$

HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3

2009-07-28 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0