söndag ?

hhej,
Jag har inte skrivit på jättelänge nu, men jag har haft fullt upp,.
I sommar har jag ;
Varit på rörö, läänge. Där var jag med Nina och Sofia, vi har badat och solat, ätit god mat, kollat på film , och massa mer :)
Varit hemma, gått på stan, varit med kompisarna, kollat på mer film, målat i mitt rum ( håller fortfarande på ) varit på ikea, gått på gothia discot (!!)
Varit på Hällevikstrand, med vanja, vi kollade på film, badade, pratade och spelade fotboll, Riktigt mysigt, men vi hade ont i halsen, och det är ju sådär..  Vi ska dit sen,  imon, :)

Typ lite mer, men jag minns nt riktigt (:
Sen ska jag ;
Åka till svartlöga, och träffa sofia, ska bli jättemysigt <3 ett av dom bästa ställena (y)
Dansa i Nordstan ! ;o ,  herregud, vad nervöst det kommer bli. och jag vet inte när vi har genrep, hjälp. Men kul blir dt , (:
Typ det (: .


Bild från gothia, vi är i ringen ! ;o


Hälleviksstrand (:


Kommentarer
Postat av: vanja

Hälleviksstrand (y) ;D

2009-07-30 @ 14:12:13
URL: http://vanjawilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0