och var försvann sommaren ?

För någon vecka sen var det ju jättefint väder, och nu känns det som om det var januari igen.. Och vi slutar skolan om typ 3 dagar..? 
 
Igår hade Ida inflyttningsfest. Alla kunde inte, så det blev bara Jag , Ida, Vanja och Elin, :) Och Tove kom sen, lite senare.
Vi åt tacos och sen kollade vi på film ; Torkel i knipa, klart bästa filmen ;D  Vi frossade godis, och popcorn, och kollade på en film till; Disaster Movie tror jag att den hette :)

Idag har vi varit och kollat på en sommarlägenhet i Hällevikstrand , bohuslän , vi kollade på flera, eller 3 , i samma hus,  dom var ganska fina, fast lite skabbiga.., Jag tror att vi ska ha någon av dom, fastr jag vet inte vilken, :P

Jag mår lite dåligt, är trött och fryser, hoppas inte att jag blir sjuk till skolavslutningen..
Jag orkar inte skriva mer nu., ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Nike

såå tråkigt att jag inte kunde komma. Nu är jag typ den ända som inte har varit i idas nya lägenhet va? haha vem hade torkel i knipa filmen (jag vill ha den). du får inte bli sjuk nu inte när jag sla ha kläning på avslutningen!!! haha vad duktig jag är på att kommentera :)

2009-06-08 @ 21:44:49
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehhe, Jason <3 :D

2009-06-09 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0