sommar ?

Jag har inte fattat att det är sommarlov,  det är ju helt ok väder och så, men jag har lixom inte fått sommarlov-känslan.. :P Jag ska till Rörö ikväll, hoppas att det känns mer som lov då, :)




Det  här är sommar tkr jag;

päsonsoda och slappa i hängmattan :)


Igår var jag med Vanja, Rawand och Nike , vi gick och badade, eller det var bara jag och nike som badade , haha, och jag hade min nya bikini på mig, jag lägger upp bilder sen , :)

Idag var jag med mamma i stan, jag köpte rött nagellack, och så skulle jag köpa skor, men jag hittade inga, eller jo, men dom var dyyra, och jag har inga åengar. Det var ett par Replay, svarta, kostade 900..
Jag har så lång stortå, så inga skor passar mig, dt är fettjobbigt.. :/  
 
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej där.



Om det är du som var intresserad av min jacka på blocket så hör av dig igen.

Din mail fungerade inte.

Jackan finns kvar.



H/Fredrik /Ride snowboard "Quentin" jackan

2010-11-29 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0