stan idag :)

Igårkväll gick jag och Sofia och la oss i pyttestugan, så att vi kunde prata lite ifred och så,. Vi låg och skrattade och sjöng , haha :) På morgonen gick vi upp typ 9 , och åt frukost, och kollade på 'blue water high' (haha) . Sen åkte jag med farmor in till en färja där pappa hämtade mig. Han körde mig till stationen där jag mötte Vanja och Elin :) .
Det var jättefint väder idag, VARMT! Så jag hade tänkt köpa lite sommarkläder..
Vi gick på stan en stund, och kollade i massa affärer, jag köpte detta ;







1; T-SHIRT från H&M - 149 kr
2; Baksidan av t-shirten, lite coolt tkr jag ;)
3; KLÄNNING från H&M - 99 kr

4; LINNE från H&M - 79.50 kr
5; LINNE från BIKBOK - 125 kr (rea)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0