19 mars 2009

hejsan, idag hade vi ganska lång dag i skolan, och redovisning på engelskan.. Det gick sådär.. Först så glömde jag a texten, och så ahde man en sån där pekpinne, för vi hade våra skisser på overhead. Så när jag höll på att peka så tappade jag pinnen! Pinsamt., I slutet gick det bättre, men jag tog aldrig upp pinnen, haha :P
Lektionen efter det, sista lektionen, kollade vi på film, och käkade upp allt godis som blev kvar sen discot. Filmen hette 'Be kind rewind', den var sådär , enligt mej.

                                                  Dagens outfit:






En molnbild, det är jättekul att ta kort på ;P




Nu måste jag sova, ska vara uppe länge imorgonkväll, ska vara med tjejerna <3

Puss & kram !

Kommentarer
Postat av: tove

filippa, vad har du gjort md ditt ansikte? ;o

hahha, <3

2009-03-23 @ 20:06:48
Postat av: vanja

haha, ;D vad har du i ansiktet? :P

2009-03-24 @ 17:51:18
URL: http://vanjawilms.blogg.se/
Postat av: filippa

haha, jag strök över, gjorde inte så fin min ;P

2009-03-25 @ 16:11:28
Postat av: Melissa

Sv: haha, oj :P

2009-03-25 @ 18:46:00
URL: http://mmelissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0