den 12 mars 2009

Japp. Det är det idag. Och jag vet inte vad jag ska skriva om.. kanske kan ladda upp lite fina vår/sommar-kläder som jag vill ha?














Fisst är allt jättefint, jag vill ha massa pengar så att jag har råd! Och skorna är underbara! Jag måste köpa ett par när dom kommer ut i affären, jag har nämligen inte hittat dom ute än.. Men vilken färg ska jag ta? Jag tror att det kommer bli dom korallfärgade, jag har kollat på dom längst.. Det skulle vara jättefint med dom skorna, ett par ljusa stuprörsjeans och det korallfärgade linnet (bilden lite längre upp)..
Jag vill ha sommar nu! Guuud, vad jag längtar,,
Jag kanske kan köpa grejera när jagär i stockholm, med kusinerna! hmm..
Pappa ska ha datorn nu, Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: vanja

schnyggt :D (Y)

2009-03-13 @ 15:55:17
URL: http://vanjawilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0