...

Hejsan., :)
Igår var jag och några kompisar i Göteborg och shoppade. Först var vi i nordstan, och kolllade i lite affärer där, sen gick vi till Kungsgatan, där vi käkade lite, på McDonald's. Vi gick till fuji, där jag köpte et par jeansleggings, fasst med fickor där bak, gråa (bilder kommer senare). Sen gick vi in i en parfym/smink affär, där jag hittade några parfymer som jag vill ha; PaulSmith-Rose, han har också gjort en 'sommarvariant' som också luktar gott!, BritneySpears-Fantasy (den blåa).
Dom är favoriterna just nu :). Jag vill ha en till parfym! Hmm,
När vi kom hem så ringde jag Sofia, och vi pratade lite om hur jag skulle ha min nya design. Och så här blev det! Visst är det fint?            Iallafall, pappa lagade middag, tacos, mumms :). Senare på kvällen åkte jag till Ida. Jag hjälpte henna att färga håret, och sen kollade vi på 'Snakes on a plane'. Den var ganska äcklig..
Jag orkar inte skriva mer nu,
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: tove

jättefin design! :) <3

2009-03-15 @ 11:18:27
URL: http://baratoves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0