Nääs fabriker

Hehej, ett tag sedan jag skrev, men nu är jag tillbax!
Idag var det en vanlig skoldag, måndag. Jag gick upp kl.6 och dushade, klädde på mig och åt frukost. När klockan var ca.5 i 7, gick jag upp till mamma och hämtade Toves 'Breaking Down', som jag INTE har läst. Haha. Jag gick till busshållplatsen ungefär kvart över 7, där träffade jag Vanja, och vi pratade lite.. När dom andra kom, en luten stund senare , bytte jag och Tove böcker, hon fick 'breaking Down' jag jag fick samma bok, fast på svenska ' Så länge vi båda andas'  :). Nu ska här läsas!
Efter skolan gick jag, Vanja, Nike, Rawand och Ida ner till Nääs fabriker, och fikade.. Vi köpte varsin macka med ost och skinka(bara jag) , för 45 kr, DYYYRT!! Men gott :)

Den här veckan måste jag:
*leta upp alla försenade svenska-inlämningar ( som jag har glömt, och inte har någon aning om var dom är..)
*Börja anstränga mig mer i skolan, så jobbigt kan det väl inte vara. Filippa, du  MÅSTE skärpa dig!
*Börja plugga varje dag, och ha koll på alla läxor.
*Städa mitt rum.
*Börja träna, kanske gå ut och gå..? Inte så mkt träning, men en bra början :)


Dagens outfit: Gråa jeans-leggings, svart långt linne, gråmelerad stickad kofta, vita adidasskor :)


Nej, nu måste jag plugga franska, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0