Torsdag

Hejsan, Idag har jag varit i skolan, längsta dagen.., men det var ändå inte så jobbigt, förrutom att jag var jättetrött, jag höll på att somna på matten.. På måndag ska vi få livskunskap! Wiii! Haha..
På engelskan körde vi en typ lek; man fick inte svara 'ja' eller 'nej' på frågorna som han (läraren) ställde., och om man vann så skulle han köpa glass  åt den.  Det var supersvårt, första gången förlorade jag typ med en gång. Men andra gången vann jag :), så Magnus är skyldig mig en glass :P.

Jag och Rawand ska snart ut och gå (för andra gånen), eller hur är vi duktiga..? :).
Med mina mål går det ganska bra, faktiskt :P
Jag måste åka til stan och köpa en sån där 'mapp' , med massa plastfickor i, där man kan ha alla papper.. Och så ska jag kanske köpa mappar till alla ämnen, så att man bara tar ut hela mappen ur skåpet, istället för att leta efter alla böcker i timmar.. :P

Nej, nu måste jag göra mig iordning, Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Nike

Hej varför ska vi har livskunskap på måndag? jag vill till skolan ligger jätte långt efter nu..

2009-03-27 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0