Fredag

Hejsan, jag pallar aldrig skriva längre.., det kanske kommer tillbaka sen.
Igår åkte jag, Vanja, Elin och Hanna till stan och kollade i lite affärer., Jag skulle köpa en fondation, så det gjorde jag , på Lindex. En IsaDora, fast den var kanske lite för mörk.. :/ .  På kvällen gick vi på bio ;  vid 5 någon gång, gick vi och köpte godis och dricka , på Netto, det var jättebilligt där, 6 drickor för 18 kronor!  När vi hade handlat klart gick vi till bion, och köpte biljetter, Till Coraline, vi såg den i 3D, det var häftigt ;) Man fick ha glasögon på sig, haha.

Guuud, det är ju bara några få skoldagar kvar till sommarlovet! Jag längtar längtar längtar! Hoppas att det blir fint väder, inte bara regn och så.. Ååh, segla och sola och bada.. Så kommer nog min sommar att se ut. :)
Ni får ursäkta mitt sätt att skriva allting, jag är jättetrött, och bara babblar.. :P

Nu ska jag äte frukost, får se vadjag hittar på idag... :)  JUstdetja! På söndag har vi dansuppvisning! Nervöst! Men aja, jag kriver mer sen, tror jag ;) Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0