helt slut..

..Efter en lång dags dansande och sjungande. Det har varit jättekul, men man blir väldigt efteråt!  Vi hade nämligen dansuppvisning idag! Eller, Musikal. Min grupp sjöng 'There's no buisness like showbuisness' superkul låt att sjunga, och dans till den. Några från gruppen var med i ' Cellblock tango' och sedan var alla med i 'Shadowland' . Jag tycker att det gick jättebra för alla, och jag ska fortsätta nästa termin också.  Och den 11 till 14 augusti ska vi uppträda med våra nummer i Nordstan, på kulturkalaset ! Jag tror att vi ska stå på stora scenen! Pirrigt och kuuul! :D   Jag har verkligen hittat något som jag tycker om att göra; Dansa, sjunga och stå på scen.  (jag kanske inte är så jättebra på det men jag älskar det! )  Jag har alltid hatat att stå på scen, men nu, nu känns det inte alls konstigt, eller obehagligt.. Kanske lite nervöst precis innan, men när man väl kommer ut där så flyter allt bara på. 

Jag funderar på att färga mitt hår igen, fast den här gången till en ljusare variant. Typ som jag hade innan jag färgade det första gången. ljusbrunt, kanske blont. Fast inte hyperblont, men lixom naturligt. Typ som jag har på bilden, som jag har som visningsbild på facebook.. :)   Naae, nu ska jag städa här hemma.. Pusss! ha en kul vecka ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Tack tack, vad glad jag blir : )

2009-05-26 @ 18:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0