sommar

Hejj ! :)  Det är grymt varmt ute, och jag har blivit lite brun ;) Jag är hos mamma nu, i göteborg.
Igår kväll kom tove hit. Vi köpte lite godis, och hyrde film, Hitch,  som vi kollade på sen.  Dagen efter, idag, så cyklade till badplatsen, där vi låg och solade en stund. När vi skulle bada så skulle vi hoppa i, men jag vågade inte , så när tove hoppade så stannade jag kvar på bryggan ;)  Vi solade en stund till efter det, och lyssnade på musik,  och sen cyklade vi hem igen :) 
Ikväll ska jag laga middag ; grillade tigerräkor, med sparris- och avocado sallad :) hoppas att dt blir bra!


Kommentarer
Postat av: Julianna

Vad gott det ser ut!

2009-06-05 @ 15:04:36
URL: http://juliannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0