jag och tovee

idag har jag vart med tove, vi gick förts och köpte böcker, med mamma, sen gick vi och fikade lite. satt där ett tag och pratade. sen gick vi hem till mej och tog massa massa bilder :)

ngra fail kanske, men jag har ju bestämt att jag inte ska skämmas så mkt, jag menar, jag ser ju ut som jag ser ut, det kan jag ju inte göra ngt åt ;)
och tove, ingen läser min blogg förutom typ ni, så säg nt att jag ska ta bort ngt. hehe (6'
VARNING! inteee seriösaaa !










HAHA, där ser ni min dag :D
som ni kanske ser har jag tagit spruta idag, mot nöffnöffsjukan :)
asså shiet, jag diggar våra peruker (h'
men. nu ska jag inte skriva mera. PUSS



Kommentarer
Postat av: tovee

HHAHA, du får skicka alla (:

när vi satt på cafet och jag

bah; TACK! hon bah kolla på mej :D

<3

2009-11-26 @ 12:15:53
Postat av: filippa

HAHA, ja gud, undrar vad hon tänkte ;o

kulkul vare :)<3

2009-11-26 @ 17:11:38
URL: http://filippakaremyr.blogg.se/
Postat av: nike

haha jag tycker duborde färga in en av perukerna i din egen hår färg och ha på dig den i skolan en dag. och när någon komenterar det säga vadå? det är så mitt hår ser ut om jag inte plattar det på morgonen. :) haha värsta långa kommentaren.

2009-12-22 @ 00:54:32
URL: http://nikealbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0