ojoj..

det va ett rätt lång tag sen jag skrev. har verkligen inte orkat.. det är ju ingen som kommenterar heller, och då tror jag att ingen läser. så, det är upp till er, om ni börjar kommentera så fortsätter jag :)
idag är jag sjuk, hostar och har ont i halsen.. jag har skrivit på mitt repotage i svenskan oxå, skulle göra så att det blev lite mer känsla i det lixom.. får se hur det blir. ikväll ska jag sjriva lite i SOn oxå. nej, plugg är inget kul att skriva om, inte att läsa om heller ;)
lite uppdatering om vad jag vill ha/köpa kanske ? får se vad vi hittar :)

mascara, ngn av dom här vill jag ha ;



datorn har ryck, så jag kan nt ladda upp ngt mer, får se om jag fortsätter att skriva, det blir nog ngn gång ibland iaf.. pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Nike

men hallå jag vill ju inte komentera typ as gamla grejer plus att ibland finns det inget bra att komentera ju xD

2009-11-21 @ 17:54:58
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: Nike

jusste jag tycker du ska köpa Maxfaktors false lach effect mascaran

2009-11-21 @ 17:56:21
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: filippa

sv; haha, skriv ngt iaf, typ hej, eller vadsomhelst, så jag fattar att ngn kollar x)

jag köpte den andraaa ;)

2009-11-22 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0