WIII :D

idag ska vi på bio, jag och den spanska våfflan :D
gissa vilken vi ska se? jo, den efterlängtade NEW MOON! yeeeess (y)

niice :D
kolla på den här bilden:

ser det inte ut som edward har massa ärr från gamla finnar?
och kolla bara på jacobs hår!? vad har hänt? ;s


haha, idag har jag städat och fixat massor,  lugn dag helt enkelt :)
jag sitter och drogar justin nozuka, han är sjukt braaa !
igår var jag och ida i stan, jag köpte den rosa mascaran, den är jättenra :) köpte lite ansiktsprokukter oxå, blandannat en burk eucerin :) 
nu ska jag facebooka lite, sen åka till musikalen, ha det braaa !

Kommentarer
Postat av: Nike

vill oxå se den men jag ska te pappa på torsdag så det kommer ta värsta lång tid innan jg kan se den eftersom jag lovar att dom andra kommer se den i helgen.

2009-11-24 @ 20:24:27
URL: http://nikealbers.blogg.se/
Postat av: filippaaa

sv; den va asbraa, du mst se ;)

2009-11-25 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0