<3

hejhej :)
dagarna är som vanligt, har inte så mycket att skriva om..
på fredag ska vi åha till stan , och klä ut oss till killar, SJUKT kul ska det bli! tror ni ngn kmr tro på oss? ;)
på kvällen kanske vi ska ha ännu roligare, och leka fjorisar i matshugget (h) <3
kuligt som vanligt :):)
idag hade vi bild, på elevens val, det va ju lite kul, min bild vanja, HAHA, slimmat ! ;)

imorrn ska vi kanske till stan, ida och jag , då ska jag köpa foundation, och kanske ngn tröja :)
vi firar moa lite, hon fyllde ju år i lördags, så nu har vi ätit wook, och snart äta fruktsallad, och sen grilla marshmallows! hihi! <3

Nä, nu mst jag plugga, hadetbääst! (L)

Kommentarer
Postat av: tove

asså jag vet nt om jag vill på fredag, elr kanske :)

men jag menar, var dt nt kulturnatta? fast ska ni dt iaf?

PUSSSSSSSSS <3

2009-10-08 @ 15:56:24
Postat av: filippa

jooo, KOM ! :D

jag tror att det är det, men det är ju bara kul, mkt folk då jue :)

PUSS ! <3

2009-10-08 @ 20:41:11
URL: http://filippakaremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0