betyg.

shululuuee :)
jag har haft jätteont i kroppen hela dagen, tror att det kan bero på gympan igår, vi skulle typ göra kullerbyttor, och hänga i rngar och sånt, typ stå på händer. förresten. jag har G i idrott. hehehe.

jag fick oxå veta att jag hade G i engelska, jag trodde faktiskt att jag skulle få bättre, men nejnej, jag ska allt bevisa för henne att jag kan mkt bättre än så! (han sa ifs att hon troligen ska sätta bättre betyg sen när vi har gått igenom mer muntligt, och så, för vi har nt hunnit med så mycket än.) jag hoppas på minst VG. engelsak är faktiskt ett ämne jag vill satsa på.. det är så dåligt att vi har bytt lärare i det, magnus, som vi hade innan , var sjukt bra, och när man får nya lärare har ju dom inte med sig vad vi har gjort dom tidigare åren?

i franska så har jag VG, det vill jag nog också jobba upp till högre om det går. ska försöka så gott jag kan iaf :)

resten av ämnerna har vi inte fått ngra betyg i ännu. men vi får väl hoppas att det är okej !
nä, nu ska jag göra ngt annat, plugga tex. ! engelskaprov på torsdag, och matteprov på fredag. SEE YOU!


Kommentarer
Postat av: nike

haha får man fråga vad du har för betyg i svenska? XD

2009-10-18 @ 00:33:18
URL: http://nikealbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0