01:22

så mkt ät klockan nu, för er som undrar :)
idag var vi som sagt i stan, varför känns det alltid så stresseigt när vi åker in ? ;s
hmmm, men iaf, jag köpte 2 par strumpbyxor, det blev inget annat. sen när jag kom hem upptäckte jag att ett av paren var typ exakt sånna som jag redan har, men dom har faktiskt gått sönder lite, så det gör inte så mycket..
på väg hem från stan hoppade vi av i aspedalen och gick till ica, där vi köpte ben&jerry's , VI GILLAR FETT! (6)
hahha, half baked såklart ! ;)
sen så sjöng vi , som alltid, eller jag sjöng iaf , HÖGT OCH FALSKT! :D
vi åkte hem , och matade toves katter, sen åkte vi hem till vanja och kollade på film, van helsing, det var sjukt längesen jag såg den, riktigt tuff film ;)) 
Har ni tänkt på att det är den ENDA vi gör? är i stan , sen kollar på film? HAHA, men det är inte vårt fel, det finns ju typ inget annat å göra sååå.. ;s
vi tog lite flumkort också, dom syns kanske på vanjas blogg lite ssenare ;) Och jag har bestämt mig för att sluta skämmas på bilder som inte är så jättevackra, det är bara skoj ju :)
jag och nike gick hem typ 12, sen satt vi id vägen och pratade en stund, och sen gick jag hem till mig.
nu har jag druckit te , och suttit lite vid datorn.
men nu ska jag sova, eller kanske städa mitt rum först ? det ser ut som ett bombnedslag. heheh.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Sv: Åh tack så jätte mkt ! Titta mer än gärna in igen ;)

2009-09-28 @ 17:25:12
URL: http://dess.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh, gullunge! DU är världens finaste, och jag vill att du ska inse det! du vet väl det? eller huur? älskar dig med sötnos! <3

2009-09-28 @ 18:14:59
URL: http://sofiaoline.blogg.se/
Postat av: Desirée

Sv: Ah ska bli jätte roligt att åka till Miami!

Hmm du kan ju visa hur du bor, tips, bloggar du läser, visa något nytt du shoppat eller visa din garderob ? ;)

2009-09-29 @ 20:41:27
URL: http://dess.blogg.se/
Postat av: FEBB

gud va söt blogg!:) och ojoj gå och lägg dig! haha

2009-09-30 @ 10:31:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0